Відділ освіти, молоді та спорту Ратнівської районної державної адміністрації

19 вересня 2019 року в комунальній установі «Інклюзивно-ресурсний центр» Ратнівської районної ради відбувся семінар-тренінг на тему «Комплексний підхід до навчання дітей з особливими освітніми потребами» для педагогічних працівників, які здійснюють п

19 вересня 2019 року в комунальній установі «Інклюзивно-ресурсний центр» Ратнівської районної ради відбувся семінар-тренінг на тему «Комплексний підхід до навчання дітей з особливими освітніми потребами» для педагогічних працівників, які здійснюють психолого-педагогічний супровід зазначених дітей.

Під час зустрічі розглянуто ряд важливих питань. Олена Рудчик, директор установи, розповіла про:

  •  напрями та особливості роботи ІРЦ;
  • нормативно-правове забезпечення індивідуальної форми та інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти;
  •  оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами.

Наголосивши на необхідності  саме командного підходу в організації освітнього процесу.

Практичний психолог, Тетяна Юрчик, ознайомила присутніх із типологічними та психологічними характеристиками дітей із різними порушеннями розвитку, особливостями їх навчальної діяльності та специфікою роботи  вчителів із учнями різних нозологій. Наталія Мицюк, вчитель-логопед ІРЦ, акцентувала увагу педагогів на тому, що в синдоромокомплексі дітей з особливими освітніми потребами частим симптомом є порушення читання та письма, зумовлює необхідність підбору та адаптації навчальних завдань під пізнавальні можливості кожної дитини.

Ключові освітні завдання, зміст педагогічної роботи за напрямами корекційних програм педагогам охарактеризувала практичний психолог ІРЦ Юлія Кіперчук. Окрім того, провела тренінгові вправи на активізацію роботи учасників семінару, формування командної взаємодії.

Вчитель-дефектолог, Людмила Дордюк, ознайомила присутніх із оновленою термінологією у сфері інклюзивної освіти. Віталій Гудко, вчитель-реабілітолог, обговорив із присутніми питання щодо ведення ділової документації асистента вчителя в закладах загальної середньої освіти.

Учасники семінару обмінялися думками щодо перспектив розвитку інклюзивної освіти в закладах освіти. Захід пройшов в атмосфері плідної співпраці та взаєморозуміння.



« повернутися до списку новин